Klacht: gift card JWLZ

op 29 november 2012 over JWLZ in de categorie Juweliers

wij hebben een gift card van JWLZ gewonnen en kunnen die inwisselen bij de site www.bankgiroloterij/JWLZ en daar kun je niet eens op komen.
dus is echt nep.waarom dan brieven sturen dat je iets gewonnen hebt terwijl ze weten dat ze toch niet gebruikt kunnen worden.
heb lotto ook een mailtje gestuurd hierover en was in behandeling en zou binnen 5 werkdagen bericht terug krijgen dat is inmiddels 3 weken geleden en wacht nog steeds.

dat ik alsnog de prijs krijg die ik dus gewonnen heb en dat ze daar wat beter mee omgaan.
en dat ze ook echt eens reageren als ze dat beloven.

Bericht van JWLZ

7 jaren geleden - Goedemorgen,Graag reageer ik op de klacht die u heeft geplaatst op klacht.nl. Wij vinden het erg vervelend voor u dat het niet lukt om te bestellen. De bestelling is te plaatsen via http://www.bankgiroloterij/jwlz (hierbij wordt u direct doorgestuurd naar onze giftshop), of direct via http://www.jwlz-giftshop.nl. Als u op deze site zit kunt u een artikel uitkiezen. De kaart is dus ter waarde van één artikel naar keuze en heeft geen waarde in bedrag. Ik hoop dat het alsnog lukt om te bestellen, mocht dit niet zo zijn kunt u mailen naar info@jwlz-giftshop.nl en helpen wij u graag verder.

Bericht van JWLZ

7 jaren geleden - www.bankgiroloterij.nl/jwlz

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat JWLZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JWLZ

Heeft op 11 december 2012 om 15:30 geantwoord

De site is gewoon te vinden via www.bankgiroloterij.nl/jwlz of op www.jwlz-giftshop.nl. Hierop kan met de gekregen code een product naar keuze geselecteerd worden. Mocht het niet lukken om te bestellen kan de klant contact met ons opnemen via info@jwlz-giftshop.nl en helpen wij de klant graag verder.

Alle klachten die gemeld zijn door mclaaren