Klacht: jurk 95990295

op 28 april 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gisteren voor de 3de maal deze jurk ontvangen :
jurk 1 : was gedragen , zweetranden aan de oksels
jurk 2 : stikker maat 38 – jurk maat 36
jurk 3 : gewoon jurk maat 36
heb telkens maatje 38 besteld , 1ste maal via jullie webshop 2 en derde maal telefonisch probleem uitgelegd ! is dit zo moeilijk om maar 38 correct te leveren

Gewenste Oplossing:

gewoon alles netjes controleren : maat 38 bestellen, maat 38 leveren
(er is geen vermelding van europese maten !)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 mei 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Carsauw,
Het spijt me dat u een verkeerde maat heeft ontvangen. In uw klantendossier kan ik zien dat het artikel ondertussen opnieuw werd besteld in maat 40 en dit werd geleverd op 3 mei. Ik hoop dat de jurk u past en wens u alvast veel plezier met het jurk. Het team bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door rambo1963