Klacht: Jumbo verkoopt beenham als varkenshaas

op 16 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bij het kerstdiner bij mijn zuster werd mij gevraagd het vlees te braden. Hierbij was o.a. varkenshaas (althans dat deed het opschrift op de verpakking mij doen geloven) van de JUMBO bij.
Bij het braden had ik al mijn twijfels, bij het aansnijden van het vlees werd mijn vermoeden bevestigd. Heel mooi in de vorm van varkenshaas gesneden BEENHAM.
Mijn zuster is na de kerst met de verpakking (het vlees was van goede kwaliteit en dus opgegeten) terug naar de JUMBO.
De bewering, dat het om BEENHAM ging en niet om varkenshaas, werd betreden door de JUMBO”slager”, maar zij kreeg wel een vervangend pak “varkenshaas”. U begrijpt het staat tussen aanhalingstekens, want het bleek weer BEENHAM te zijn.

Dat de JUMBO stopt met de verkoop van BEENHAM als zijnde varkenshaas.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 17 januari 2014 om 14:15 geantwoord

Deze klacht is in behandeling genomen in ons systeem, en via die weg weer aan de klant beantwoord.

Reactie van de melder van de klacht Bert54

3 jaren geleden - De klacht is niet opgelost. Jumbo geeft een ongeloofwaardig antwoord.

Heeft op 21 januari 2014 om 15:03 geantwoord

Klacht is niet opgelost, ik heb gereageerd op het antwoord van JUMBO en heb daarna niets meer vernomen. Als JUMBO niet met een voldoende antwoord komt, ga ik met de klacht naar de Keuringsdienst voor waren.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert54