Klacht: Jumbo klacht over de versheid van etenswaren

op 24 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Allereerst doe ik wekelijks en tegenwoordig zelfs dagelijks mijn boodschappen bij Jumbo Leyweg den haag. Mijn klacht is dat ik nu in twee weken tijd een aantal keer etenswaren gekocht heb waar ik niet blij mee ben!
* andijviestamppot met gehaktballen kant en klaar, bij eten hartstikke zuur!
* cherry tomaten bio+ was beschimmeld
*een week later weer cherry tomaat, onderkant beschimmeld en kleine vlieg erin!
* Wahid vlees gekocht t.w.v. 6 euro, was 2 maanden over de datum. Wel ingevroren maar toch niet fris als je het al over de datum koopt!

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat u met een idee komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Heeft op 27 januari 2014 om 14:13 geantwoord

ik heb geen bon meer! hoe kan ik terug zonder bon?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 27 januari 2014 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is ingevoerd in ons eigen syteem, en via die weg beantwoord aan de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht p.kolstee

3 jaren geleden - ik heb geen bon meer, hoe kan ik terug voor niet tevreden geld terug zonder bon?

Alle klachten die gemeld zijn door p.kolstee