Klacht: JULLIE AKTIE

op 19 mei 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ALS IK EEN BRIL ZOU KOPEN KOST DEZE 270 EURO TWEE BRILLEN 370 EURO IN JULLIE VESTEGING VALKENSWAARD TWEEDE IS TOCH GRATIS MISSLEIDEND MIJN REDEN OM NIKS MEER TE KOPEN BIJ HANS ANDERS WANT DE AKTIE IS OOK ANDERS NAAM ZEGT HET EIGENLIJK AL OPLICHTING ZODRA JE WINKEL BINNEN STAPT IS ALLES ANDERS BELACHELIJK.

Gewenste Oplossing:

AL JULLIE MIJN VRIEND NU TEGEN MOET KOMEN MET EEN GRATIS BRIL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

10 maanden geleden - Beste heer Van Gorp. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de service in de vestiging in Valkenswaard. Ik ga uw bericht naar de regiomanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen. Wanneer u verder nog vragen heeft dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 19 mei 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Gorp,

Ik zie dat mijn collega met u contact heeft opgenomen over uw klacht. U heeft aangegeven de reclame misleidend te vinden wat ik erg spijtig vind. Als u 1 bril koopt krijgt u een korting van €70.00, zo is een enkelvoudige bril met kraswerende laag en ontspiegeling met glasindex 1.5 van €149.00 nu verkrijgbaar vanaf €79.00. Als u 2 brillen koopt krijgt u een 2e bril volledig gratis. U koopt dan 1 bril voor de volledige prijs van €149.00 en ontvangt de 2e bril gratis. Het zijn 2 verschillende aanbiedingen.

U heeft aangegeven aan de verantwoordelijke van de vestiging dat u dit niet verder met haar wilt bespreken. Daarnaast heeft u de verbinding verbroken. Ik kan dan helaas verder voor u hier niets in betekenen.

Met vriendelijke groet,

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ED VAN GORP