Klacht: Prijs verschil tussen wat boord aangeeft en wat je feitelijk moet betalen

op 19 juni 2014 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al jaren klant bij pasta julia,meestal bestel ik op station sloterdijk,carbonara groot,prijs 7,50, standaard zonder iets extra.
Vandaag voor het eerste besteelt op station den haag centraal,prijs op het boord 7,50,aan de kassa afgerekend 8 euro,op de vraag prijs verschil,word gezegd fout op de boord,hoort vanaf prijs te staan,op het bonnetje staat penne naturel groot 3,75, en carbonata groot 4,25.
Je hoort te betalen wat er staat aangegeven,als je voor de rest niets bij extra besteelt.

Gewenste Oplossing:

Prijs moet duidelijk op het boord staan en ook op het bonnetje.
Gaat niet om de 50 cent,maar ook duidelijk prijs verschil tussen locatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grazianal