Klacht: Kip in mijn bestelling.

op 13 maart 2019 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Gister (12-3-2019) heb ik twee bestellingen geplaats in amersfoort. Waarvan 1 met kip kwam terwijl ik duidelijk geen vlees of kip eet. Ik had de bovenste saus genomen dat was iets met con verdu er zat duidelijk geen vlees of kip in alleen groente. Daarnaast had ik mozzerella en pesto(extra topping) genomen. De pesto saus heb ik vaker genomen alleen heb ik daar nooit kip bij gehad (gelukkig). Gister ben ik ook terug geweest aangezien ik het had meegenomen. De meid die het voor me had klaar gemaakt was niet meer aanwezig dus heb ik het doorgegeven aan der collega. De collega keek mij belachelijk aan en kreeg een sacastische sorry en dat ik fout zat als antwoord. Terwijl de dame waar ik had besteld niks zei over kip en ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Hond het apart hoe ze er mee om zijn gegaan vind het misselijkmakend.

Simpel wanneer ik me geld terug heb. Ben helemaal terug gegaan naar de winkel maar werd verder niet geholpen alsof het haar niet boeide van de fout wat mij heel erg dwars zit!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemwafae