Klacht: Anders dan besteld

op 18 februari 2015 over Julia s Pasta in de categorie Horeca

Ik ben vegetarier, dus bestelde bij Julia’s op station Zwolle een met spinazie gevulde pasta met tomatensaus, stukjes mozzarella en rucola. De pasta was snel klaar en omdat ik haast had en veel spullen bij me had, nam ik hem meteen mee en haastte mij naar mijn trein. Eenmaal in de trein aangekomen zette ik al mijn spullen neer en ging ik zitten om te beginnen met eten. Ik had ongelooflijk veel trek. Toen ik het doosje opende rook ik al iets vreemds en toen ik een hap nam, werd dit bevestigd: ik had de met varkensvlees gevulde pasta gekregen. Ik heb de pasta niet opgegeten omdat ik geen vlees eet en varkensvlees ook nog eens hartstikke vies vind. Ik heb niet kunnen avondeten en heb 6,75 betaald voor iets wat ik niet had besteld.

Ik wil mijn geld terug of een nieuwe maaltijd van Julia's. Ik was vorige keer tevreden geweest als mijn bestelling juist klaargemaakt was.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Julia s Pasta

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Julia s Pasta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MevrTam