Klachten over Joulz

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Joulz zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 49 klachten nodig voor een plaats in de categorie Bouwbedrijven

0%
1 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

huurovereenkomst

Klacht van op 05 juli 2018 over Joulz in de categorie Bouwbedrijven

Stedin is zoals bekend overgegaan naar Joulz. Wij (een evenementenlocatie) huren de installatie met een bepaald vermogen die in onze eigen transformator staat. Nu hebben we een (nieuwe) huurovereenkomst gekregen van Joulz, met een nieuw huurbedrag van 209,- per maand. Dit was voorheen... Lees meer

Omzetten van bouwaansluiting naar vaste aansluiting

Klacht van op 29 juni 2015 over Joulz in de categorie Bouwbedrijven

We zijn al vanaf 17 mei bezig om de bouwaansluiting om te zetten naar een vaste aansluiting. Na meerder keren eindeloos aan de telefoon bij Stedin gehangen te hebben ( zij zijn eindverantwoordelijke voor de aansluiting) en steeds weer doorverbonden te... Lees meer

Joulz heeft van onze parkeerplaats een modderpoel gemaakt

Klacht van op 30 januari 2015 over Joulz in de categorie Bouwbedrijven

22 december heeft firma Joulz onze aan de openbare weg grenzende 2 parkeerplaatsen (ongevraagd!) volledig open gegraven om leidingwerk aan te leggen voor een buurman. Op zich al vreemd dat dit op onze eigen grond zonder overleg gebeurt. De parkeerplaatsen... Lees meer

Wij hebben in September 2013 een nog nieuw te bouwen huis gekocht in Strijen. Vanaf het begin is ons verteld dat de geplande oplevering in week 30 van dit jaar zou plaats vinden. Wij hebben ons huidige huis kunnen verkopen... Lees meer