Klacht: Omzetten van bouwaansluiting naar vaste aansluiting

op 29 juni 2015 over Joulz in de categorie Bouwbedrijven

We zijn al vanaf 17 mei bezig om de bouwaansluiting om te zetten naar een vaste aansluiting.

Na meerder keren eindeloos aan de telefoon bij Stedin gehangen te hebben ( zij zijn eindverantwoordelijke voor de aansluiting) en steeds weer doorverbonden te worden naar Joulz die je dan weer doodleuk naar stedin doorverbindt. Nu is voor ons de maat vol toen we te horen kregen dat Joulz op een vergunning zit te wachten van de gemeente. Bij navraag bij de gemeente bleek dat Joulz de aanvraag voor een vergunning bij de gemeente juist nog niet heeft gedaan.

We moeten over 3,5 week ons huidige huis uit en willen dan onze nieuwbouwwoning betrekken, met 3 kinderen waaronder een baby van nog geen maand oud.

Zo snel mogelijk de aansluiting geregeld wordt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Joulz over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Joulz in behandeling genomen

Bericht van Joulz

4 jaren geleden - Beste mevrouw Verschuur,Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker loopt met het definitief maken van de aansluitingen in uw nieuwe woning. Ik begrijp dat dit frustraties op kan roepen. Ik heb gelijk geprobeerd om met de werkvoorbereider in cobtact te komen. Dit is helaas niet gelukt, daarom heb ik hem een mail verstuurd. Zodra ik daar antwoord op heb, hoort u dat natuurlijk gelijk!Met vriendelijke groeten,Nicole Stedin Webcare

Bericht van Joulz

4 jaren geleden - Beste mevrouw Verschuur,Inmiddels is de aansluiting verplaatst en is dit administratief in orde. Helaas zijn we op dit moment nog bezig met de communicatie problemen van de meter. Omdat dit een andere vraag betreft, stellen wij voor om deze klacht te sluiten.Natuurlijk blijven we voor u beschikbaar voor vragen.Met vriendelijke groeten,Nicole Stedin Webcare

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Joulz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Joulz

Heeft op 26 oktober 2015 om 11:42 geantwoord

Beste mevrouw Ritsema,
Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat u klacht is opgelost. Wij zullen de klacht dan ook gaan sluiten. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag!
Nicole
Stedin Webcare
Antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door AnoekV