Klacht: Planning Joulz Delft al weken onbereikbaar

op 06 juli 2015 over Joulz in de categorie Bouwbedrijven

Het gaat hier om het verzwaren van een hoofdaansluiting van 3x25A naar 3x50A. Bij de eerste afspraak op 3 juni heeft de Joulz medewerker niets uitgevoerd, de hoofdschakelaar zou eerst verzwaard moeten worden (wat ik vreemd vind en wat overigens niet in de checklist vermeld staat). Ik kon met hem geen nieuwe afspraak maken en moest bellen met Joulz Planning. De hoofdschakelaar is de week daarop vervangen en ik probeer nu al vier weken te bellen met de planning van Joulz op 088-895 6060. Ik heb het ook al meerdere keren via Stedin geprobeerd, maar dan wordt ik telkens doorgeschakeld naar hetzelfde nummer waar niet wordt opgenomen.

Ik zou het erg op prijs stellen als deze kleine klus snel wordt uitgevoerd. We zijn de 3x 25A aansluiting nu flink aan het belasten.

update 8 juli: Het is gelukt! Bedankt voor jullie hulp.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Joulz over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Joulz in behandeling genomen

Bericht van Joulz

4 jaren geleden - Beste mevrouw Ritsema,Ik vind het erg vervelend om te horen, dat het verzwaren van een aansluiting zo lang moet duren. De bereikbaarheid van Stedin Operations(Joulz) zou op orde moeten zijn, onze excuses hiervoor.Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, heb ik uw contactpersoon van de offerte gevraagd om dit met spoed op te pakken.Wij nemen spoedig contact met u op.Met vriendelijke groet,Ruben Stedin Webcare

Bericht van Joulz

4 jaren geleden - Beste mevrouw Ritsema,Helaas hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook vanuit dat u klacht is opgelost. Wij zullen de klacht dan ook gaan sluiten. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dat graag!Met vriendelijke groet,Nicole Stedin Webcare

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Joulz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Joulz

Heeft op 26 oktober 2015 om 11:41 geantwoord

Beste mevrouw Ritsema,
Nicole
Stedin Webcare
Antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door SjoukeEAZ