Klacht: jonger dan 18 abonnement afsluiten

SonjaEgberts op 05 april 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom er net achter dat mijn dochter een abonnement heeft afgesloten bij Basic Fit terwijl ze nog geen 18 is. HOe dit kan De medewerker had gezegd dat ze dan bij leeftijd het geboortejaar maar moest wijzigen! Nergens kan ik het kantoor in Emmen bereiken!

Gewenste Oplossing:

Wanneer het abonnement gestopt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 06 april 2018 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sonja,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst wat vervelend dat alles zo is gelopen en de inschrijving toch is voltooid ondanks dat jouw dochter nog geen 18 is.

Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken.

Ik heb meteen de teamleider gesproken, ik heb begrepen dat er op dat moment een collega aanwezig was die net nieuw was op dat moment. De teamleider zal dit verder oppakken met mijn collega om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.

Ik heb het lidmaatschap per direct beëindigd en het openstaande bedrag voor de maand april uiteraard gecorrigeerd waardoor er geen bedragen meer open staan op haar lidmaatschap.

De opzegbevestiging heb ik naar het bij ons bekende mailadres toegestuurd.

Laat het gerust weten als je toch nog vragen hebt.

Onze excuses voor het ongemak.

Fijn weekend alvast.

Met vriendelijke groet,

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door