Klacht: Ik heb een bestelling gedaan maar heb…Niets ontvangen en niets opgehaald

Kim1943 op 07 april 2025 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan maar heb nooit een mail ontvangen dat het binnen was mijn pakket en het is opgehaald bij een pakketautomaat zonder dat ik weet dat het afgeleverd is ik heb een mail geschreven dat ik het niet heb opgehaald hun zeggen weer van ja jij hebt de code dus niemand anders kan het pakket ophalen omdat de code alleen ik heb het is geen code het is tracking tuurlijk stuurt dhl deze tracking op ik ben een bejaarde vrouw en als ik zeg ik heb niets opgehaald heb ik niets opgehaald ik ben geen kleine kind die liegt maar hun geloven dhl boven hun klant ik vind dat ze klanten snel afwimpelen zodat als het maar betaald wordt interesseert hun de klanten niet ze onderzoeken het geeneens ik zou hier niet bestellen ze hebben totaal geen klantenservice voor hun klanten ik zou hier niet bestellen plus je krijgt je geld niet terug en je product en geen hulp
Wat een rot bedrijf als jullie je klanten niet geloven waarom beginnen jullie een zaak dan kunt u beter een zaak beginnen voor oplichting
En nog krijg ik geen antwoord

Gewenste Oplossing:

Wil dat ze rivierty terug betalen ik heb geen pakket opgehaald of ontvangen heb nooit een mail gehad dat het binnen is met een code

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JohnBeerens

Reactie van de melder van de klacht Kim1943

1 maand geleden - Geen klantenservice te agressief tegen klanten luisteren niet naar hun klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JohnBeerens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim1943