Klacht: Zeer slechte haarverf 7G

Doreen1 op 20 januari 2014 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

Ik gebruik al jaren de haarversiering van John Frieda en was tot op heden altijd een erg tevreden klant
Tot dit weekend
Ik heb de haarverf gebruikt van John Frieda 7G omdat ik 2 tinten lichter wilde gaan
Wat gebeurt tot mijn grote schrik geen 2 tinten lichte maar wel 3 tinten donkerder
Ook heeft de verf de grijze haren niet gedekt en toen ik de foam aangebracht heb zakte deze vrijwel direct in geen foam dus alleen maar een nat hoofd
Toen had ik al het vermoeden dat de vernieuwing van de verf geen verbetering is
Maar ja dan zit het al op je hoofd
Met als gevolg dat ik nu naar de kapper kan gaan om mijn haar te laten herstellen
John Frieda graag een goede en tevreden oplossing

Vergoeding verf en kapperskosten

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over John Frieda

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar John Frieda over deze klacht.

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over John Frieda nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat John Frieda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

John Frieda

Heeft op 12 december 2016 om 12:51 geantwoord

Beste Doreen, Wij zijn sindskort actief op Klacht.nl, derhalve hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen. Met vriendelijke groet,
John Frieda

Alle klachten die gemeld zijn door