Klacht: Halfvolle spuitbussen waar niets meer uitkomt

ECCR op 21 augustus 2023 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

Mijn dochter heeft 2 spuitbussen Frizz Ease schuim voor haar krullen, waar nog veel in zit, maar waar niks uitkomt. De spuitmond is los gekomen van de bus, maar als je die er weer op zit, komt er niets uit. Zonde, want de bussen zijn, zeker voor een tiener, een kostbare aanschaf, maar wel een heel fijn product voor krullend haar.

Vervanging van de bussen of een oplossing hoe het probleem verholpen kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar John Frieda over deze klacht.

Bericht van John Frieda

7 maanden geleden - Beste Esther, Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend om te horen dat de 2 producten niet naar behoren werken en slechts de helft van de inhoud eruit is gekomen. Zou u kunnen bevestigen dat het om het volgende product gaat: John Frieda Frizz Ease Dream Curls Curl Reviver Mousse 200 ML. We snappen dat dit een kostbare aanschaf is voor uw dochter, maar zijn erg blij dat het product bevalt! Graag zouden we u compenseren door 2 nieuwe producten en een andere John Frieda product naar keuze op te sturen. Zou u kunnen laten weten welke dat mag zijn? We hebben tot heden geen klachten over dit product gehad en zullen een melding maken binnen ons systeem. We willen u vragen om de 2 producten kosteloos naar onderstaand antwoordnummer te sturen indien we een onderzoek willen starten naar het product. John Frieda Hair Professionals Antwoordnummer 506 3800 VB Amersfoort Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Team John Frieda

Reactie van de melder van de klacht ECCR

7 maanden geleden - Bedankt voor uw snelle reactie en het compensatie-aanbod. Het gaat inderdaad om de John Frieda Frizz Ease Dream Curls Curl Reviver Mousse 200 ML. We zullen de defecte producten toesturen. Moet daar nog een referentie bij geplaatst worden? Als extra product zou mijn dochter graag de Secret Agent Touch-Up Crème ontvangen. Nogmaals dank, mede namens mijn dochter. Vriendelijke groet, Esther Ronkes

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

Bericht van John Frieda

7 maanden geleden - Beste Esther, Dank voor uw reactie. Ik stuur nogmaals een reactie omdat het systeem net een error had, en ik niet zeker weet of mijn vorige bericht is aangekomen. Het zou fijn zijn als u uw naam als referentie kan toevoegen. Ik zal ook zorgen dat mijn collega de 3 producten naar u op de post doet. Alvast een fijn weekend gewenst. Groetjes, Team John Frieda

Reactie van de melder van de klacht ECCR

7 maanden geleden - Bedankt! Vriendelijke groet, Esther Ronkes

Alle klachten die gemeld zijn door ECCR