Wij hebben een bakje rundvleessalade gekocht bij de Plus Marsman plein Haarlem met datum 20-08-17. 14:58 02 18 maar volgens onze bevindingen hebben ze hier vergeten vlees in te doen en bij voorig aankoop was dit beslist... Lees meer
Ik heb 2 bakjes Johma eisalade gekocht bij Hoogvliet ze waren in de reclame houdbaarheidsdatum is 01-08-2017.
Het eerste bakje is niet te eten zo zuur dat het is je wordt er gewoon misselijk van, ,het tweede bakje is beter .Een... Lees meer
Tijdens het eten van toast met tonijnsalade proefde ik iets in mijn mond wat geen tonijn is heb dit nog nooit. Gezien in tonijnsalade en die eten wij elke week vraag mij af wie kan vertellen wat er in... Lees meer
ik heb een russisch ei schotel van 900gr gekocht,na het openen blijkt dat er rundvleessalade in zit,dat is niet wat ik wil Lees meer
Krabsalade was altijd zooo lekker.... nu met surimi erin....bah! Lees meer
Bij het openen van de deksel van een bakje garnalen salade van Johma, zag ik dat deze niet goed aan de rand was dichtgeseald. Er is een behoorlijke opening zichtbaar. Dit kan nooit de bedoeling zijn en ik vertrouwde het... Lees meer
Leuk.. dachten wij Johma,
Nieuwe smaak proeven
Het zegt;
Pittige Kip salade
Gratis bij Ah Nieuwegein Hoogzandveld.
Wat zit erin?!
OVER DUIDELIJK krab/ garnalen salade...
Blij dat wij GEEN vis /schaaldieren allergie hebben.... maar wij lusten dat niet....
Hele slechte zaak! Lees meer
Er zit een stukje rubber of lijm in mijn salade Lees meer
Bij de Hoogvliet in Woudenberg halen wij vaker salade bakjes van Johma maar deze laatste gekocht op vrijdag 10 juni 2016 was van een zeer slechte kwaliteit Normaal is de saus stevig van structuur, deze was nu zo... Lees meer