Ik heb tonijnsalade gekocht voor op brood, maar er zat nog een best een grote graat in en 2 jaar geleden zat er ook iets in de kerriesalade. De kerriesalade heb ik toen netjes opgestuurd, maar nooit meer iets van... Lees meer
Tijdens het eten van kip-mangosalade beet ik op een hard stukje. Ik vreesde even dat mijn kroon kapot was. Gelukkig bleek dat niet het geval. Het harde stukje bleek een stukje van de harde schil van een cashewnoot te zijn.... Lees meer
Ik kreeg op mij werk een broodje gevuld eitje salade
En op de verpakking stond noet dat er kerrie in zat maar op de site staat wel kerriepoeder hoe kan dit ik kan noet tegen kerrie ben... Lees meer
Bij het openen en nuttigen ban het product zie ik blauwe plastic
Foto’s van gemaakt
Met vr gr fam Veen Lees meer
Goede morgen net een bakje kip kerie salade opgemaakt en zit een stuk rood hard plastic in van 3 bij 3 cm denk moet dat dit de bedoeling is kan namelijk iemand makelijk in stikken Lees meer
Het bakje tonijnsalade bevatte vandaag een kern van salade met een heel andere kleur en smaak. Zag er onsmakelijk uit en heb het dus niet opgegeten.
Dit ben ik niet gewend van Johma. Lees meer
Wij hebben in onze salade een stuk zacht plastic aangetroffen Lees meer
Ik heb in mijn kip mango salade van Johma bij de errdte hap een stuk noot van de pistache zitten.
Erg onsmakelijk en dat bij de eerste hap vanuit zo’n bakje is gelijk de hele eetlust weg om het nog eens... Lees meer
Hallo.
Ik heb een kip Samba salade bij AH gekocht,verheug me op een heerlijke snaai avond......wat jammer dat we in de Samba meer saus hebben dan stukjes kip.
Het is toch wel fijn als je wat kip proeft?
Ik denk dat 90 %... Lees meer
We hebben de afgelopen weken 6 bakjes eisalade gekocht.
Ze waren prima op datum, maat de substantie was waterig. Niet geschikt om op een toastje te doen, het loopt er zo af.
We kopen deze salade al jaren lang.... Lees meer