Op de eerste plaats proficiat met jullie 50 jarig jubileum .Geweldig wat jullie hebben gedaan voor de bevolking .Maar waarom moest die muziek s’avonds zo knetterhard .Wij slapen beneden en het was net of di band bij ons in de... Lees meer
Er zat een stukje blauw plastic in de salades kip samba Lees meer
Vandaag hebben wij een salade gekocht (aardappelpappadew) voor de BBQ! Wat was het ongelofelijk zout! Hoe kan dat? Toch jammer want het was een domper op de BBQ Lees meer
We hebben al enkele malen tot volle tevredenheid uw johma rundvleessalade 500 gr. gekocht .
Deze week echter was de salade dun en waterig en we konden nauwelijks vlees ontdekken.
Heeft u het recept gewijzigd of wat is de reden. Kan het... Lees meer
Bij het nuttigen van johma ei-salade houdbaarheid 20-7-2018 merkten we dat er allemaal stukjes eierschaal in zaten. Dat is niet de kwaliteit die we verwachten! Lees meer
Kochten 1 kg bak. rundvleessalade. Verwacht van Johma een artikel waarin je kunt zien en proeven wat er in zit! Niet te eten, een slijmerige substantie!
Helaas........ Lees meer
Onder in de salade gevuld eitje vind ik een vieze bruine smurrie. Heel erg onsmakelijk. !!!
De salade is niet over de datum en het is geen schimmel ofzo. Lees meer
Er zaten eierschaal stukjes in mijn salade niet 1 maar eigenlijk de hele tijd. Lees meer
12 bakjes gekocht met de Houdbaarheid datum 16-09-17 voor de basis om een paar grote schalen salade te maken voor bij de B.B.Q. Maar wat een tegenvaller er zat op het oog geen rundvlees in. Heb dit... Lees meer
Ik had de aardappelsalade gekoch bij Dirk en toen het ging eten, zaten er harde dus volgens rauwe aardappels in.
Dit ben ik niet gewend, aangezien ik regelmatig de aardappelsalade koop.
Lees meer