Klacht: Waarborgsom

op 22 januari 2018 over Jisells in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest een waarborgsom betalen van €200 die ik bij aankomst op bestemming zou krijgen. Dat is niet gebeurd. Tijdens mijn vakantie kreeg ik een mail. Daarin stond dat als ze mijn gegevens hadden ontvangen dan zouden zij de €200 binnen 14 dagen overmaken op mijn rekening vanaf het moment dat ze mijn gegevens hadden ontvangen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Daarnaast zijn ze nu gewoon niet te bereiken. Als je ze belt krijg je na 14.00 een voicemail dat ze van 10.00 tot 14.00 vanwege de zomertijd. Zelfs als je ze belt tussen 10.00 en 14.00 gaat de telefoon over totdat na 3 min. Een stem verteld dat de verbinding verbroken word en dat je in kunt spreken en dan bellen zij jou spoedig mogelijk terug. Wat ook niet gebeurd. Ook op mails reageren ze niet meer.

Gewenste Oplossing:

Als ik die €200 waarborgsom terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jisells

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jisells nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shoshanna