Klacht: Klantonvriendelijkheid, producten niet in huis, kassa en plastic

op 06 augustus 2018 over Jessevandervelde.com in de categorie Fitness

Jumbo Noordwolde, bedrijfsleiding Jan.
Hier in de buurt een supermarkt zonder enige echte concurrentie wat zich vertaald in arrogantie klantonvriendelijkheid en bijna narsistiche eigenschappen.

Plastic
Alles bij Jumbo in Noordwolde is 3 dubbel verpakt in plastic wat a mijn vuilnis vult en b super milieu onvriendelijk is. Oplossing mijn verpakkingen bij de kassa achterlaten. Enkel wordt er dan gedaa; of je getikt ben en wordt je ten overstaan van de hele winkel voor gek gezet.

Kassa
Men atverteerd dat de zoveelste in rij zijn boodschappen gratis krijgt, is dit in de praktijk het geval dan wordt er of een uitvlucht gezocht of je wordt wederom voor gek gezet als klant of ze hebben een reden waarom ze het niet doen.

Producten
Simpele producten als 00 Italiaanse bloem of witte Duitse wijn zijn er niet, schappen leeg. Als je hier de Jumbo op aan spreekt zeggen ze vakantie tijd, ja ok maar ik ben gewoon inwoner en afhankelijk van deze supermarkt en dat is geen reden om groter in te kopen!?

Bejegening
Als je Jan aanspreekt op wat jij als klant niet fijn vindt dondert hij de telefoon erop.

Ik ben tevreden met een excuus, een aanvulling en ik vindt bovenal dat er de nodige concurrentie moet komen. Ik roep ondernemers op een AH te starten hier.

Ik wil als conncument keus hebben, mijn producten kunnen afnemen zonder gezeik.

Alle klachten die gemeld zijn door SuzanneWeijers