Klacht: Jas na 1 keer wassen, niet te dragen

op 24 september 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Beste,

Ik heb in 2015 een Tommy Hilfiger jas gekocht bij Bijenkorf, filiaal in Eindhoven.

Het is vanzelfsprekend dat de jas een keer gewassen moet worden dus had ik op het etiket van de jas gekeken op hoeveel graden ik de jas in de wasmachine mag doen.

Er stond 30 graden. Dit heb ik dus gedaan en toen ik hem eruit haalde was het een grote nachtmerrie. Mijn jas was namelijk zo plat als een dubbeltje. Ik heb het 3 keer in de droger gedaan, met tennisballen etc. Maar niets heeft geholpen.

Ik heb dus contact opgenomen met Bijenkorf en zij vertelden me dat het het beste was om langs te gaan bij Bijenkorf of de jas op te sturen. Het leek mij beter om langs te gaan. Ik ben toen bij de klantenservice gegaan en heb hen over mijn klacht verteld.

Tot mijn allergrootste teleurstelling wilden ze deze klacht niet oplossen. Ze bleven maar zeggen dat ik de jas ik de droger moest doen wat ik al drie keer heb gedaan!!

Ik ben niet goed geholpen. En om helemaal niet te vergeten was de jas 219 euro! 219 euro weggegooid geld en Bijenkorf heeft geen oplossing aangeboden.

Ze kwamen met een belachelijke 20% op mijn volgende aankoop bij hen! Alsof ik nog durf om iets bij hen te kopen. Er is niks met mijn klacht gedaan en 20% is helemaal niks vergeleken met 219 euro die ik nu kwijt ben voor een platte jas. Alle veertjes zijn eruit. Het is niet meer te dragen.

Geld terug of hetzelfde (nieuwe) jas.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

7 maanden geleden - Beste mevrouw Kasim, Wat vervelend dat u uw klacht niet goed beoordeeld vindt. Om deze reden laat ik de jas graag nogmaals beoordelen door onze Repairservices. Zij zullen de klacht nakijken en geven u hier dan zo snel mogelijk een terugkoppeling over. Ik stuur u op uw bijgeleverde e-mail een mail met de link voor het naar ons toezenden van de jas. Ik zie dan jas dan ook graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Angelique Team Webcare

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nwrz