Klacht: Jas kapot bij de naden

op 30 november 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 december 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Barbara, de garantietermijn bij bonprix is 6 maanden. Je hebt de jas besteld op 16 mei 2016. Hierdoor kan de jas niet geretourneerd worden. Mijn excuses voor het ongemak.
Indien je het wenst, stel ik je voor een nieuwe bestelling te plaatsen, zonder verzendkosten. Kan je me in dat geval het artikelnummer en de maat doorgeven?
Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara.dijk