Klacht: Datum van morgen of een rottend product? No service!

op 08 april 2017 over Jan Pannenkoeken in de categorie Algemeen

Tot de overname van Koornneef van de Jumbo te Naaldwijk kreeg men als dank voor het constateren van slechte groente of fruit een tasje met producten mee, die zekerheid stond vermeld boven die producten. Na de overname is het bordje én de zekerheid weg. Ook het aangeven van één duidelijk niet meer eetbaar product of een product met houdbaarheidsdatum vandaag of morgen leidt niet tot het ‘gratis en bedankt voor de tip’ product. Reactie van personeel: ‘Dat is klaar’. Ook gehoord: ‘De leiding is er vandaag niet’, alsof alleen de hoogste leiding een ingrijpend besluit als het naleven van één van de 7 zekerheden kan ‘toestaan’. Had dan gezegd: Fijn dat u dat aangeeft, maar helaas, die service leveren wij hier niet!’

Een duidelijk bord waarop staat dat déze zekerheid in dít filiaal niet wordt nageleefd, dat de klant de moeite niet hoeft te nemen om personeel te wijzen op slecht groente of fruit. Dat dit bovendien geldt voor producten met een houdbaarheidsdatum van dezelfde of de volgende dag.
Het is mij niet om gratis producten te doen, wel kan geconstateerd dat een volkomen vergaan product dat de éne dat nog in een lege groentebak ligt, de volgende dag bovenop de weer volle bak ligt.
Dan maar naar een andere supermarkt ....
Ofwel: die zekerheid hielp om personeel attent te houden, dat is nu voorbij.
Tevreden zou ik zijn als de door Jumbo zelf opgestelde regels worden nageleefd en ik als klant niet kort en onbeleefd wordt afgeserveerd als ik zo vriendelijk mogelijk attentie vraag voor een versheidsprobleem.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jan Pannenkoeken

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jan Pannenkoeken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Pontier