Klacht: jan den hartoch gezinsvoogt

op 10 oktober 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

In april 2017 is mijn broertje uit huis geplaatst, de rechter gaf 2 keer tijdens de rechtzaak aan dat mijn moeder en broertje snel een bezoekregeling moesten hebben. aangezien moeder en broertje veel liefde naar elkaar hadden, we zijn nu 7 maanden verder. en er is eindelijk een bezoekregeling van “4 uurtjes in de 3 weken”, dit is te bizar voor worden. mijn moeder gaat er erg aan onderdoor, ze kan de situatie niet langer aan zo waardoor me broertje steeds verder van zijn moederliefde verwijderd raakt. dit is te hard verscheurend en ik kan dit niet langer aanzien

er moet snel een minimale bezoekregeling getroffen worden van minimaal 1 hele zaterdag (van 9 tot 8), en moeder moet betrokken worden in elke stap die de stichting maakt. ze heeft per slot van rekening nog ouderlijk gezag

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 17 oktober 2017 om 13:35 geantwoord

Geachte heer Lases,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 10 oktober 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Adriaan Lases