Klacht: Jammer dat ik er niet was?

op 15 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een beeldscherm besteld die zou vandaag tussen 11:30 en 12:30 geleverd worden. Heb bij de bestelling gezet dat ze op de Bovenste Bel moeten drukken. Ik heb dus vandaag zitten wachten in mn nopjes dat hij samen met alle andere pakketten zou komen (PostNL en DHL, die heb ik wel ontvangen) en geen pakket.. wel een mail met een bericht Jammer dat je er niet was WAT!?? en nu wordt t grappiger ik zie bij DPD dat 11:42 is ingevoerd dat ik er niet was. Terwijl ik 11:46 wel een pakket van DHL in ontvangst heb genomen! Ik heb meteen gebeld en nu moet ik wachten tot mijn pakket wordt aangemeld ben zo’n afhaalpunt, omdat DPD mensen in dienst hebben die geen zin in hun werk hebben… We kunnen niet de bezorger nog een keer langs sturen zei de dame aan de telefoon ook nog.

Ik wil dat DPD nu wel mijn pakket komt brengen en even op alletwee de bellen drukt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dq3e132e1e4