Klacht: jaarafrekening te hoog

op 21 januari 2014 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Ik ben verhuisd naar het buitenland. Het contract liep tot 3 september. Vanaf 22 juli stond het pand leeg, tot oktober. De huidige nieuwe bewoners hebben een andere energieleverancier genomen .Nu is op 17 augustus de verkeerde meter stand doorgegeven 1300 kuub teveel. Heb het verhuis formulier van 22 juli met de correcte meter stand gestuurd. Toch nemen ze er geen genoegen mee. Ondanks dat ik het hun al 15 keer per mail heb uitgelegd. Ze snappen het maar niet dat dit de laatste meter stand was en dat het pand nadien leegstond. Ze hebben mij medegedeeld dat ik gewoon de foute meter stand moet betalen plus extra incassokosten. Dit is gewoon misdadig.

Geen verdere kosten in rekening brengen. En niet zeggen eigen schuld dikke bult, dan moet je het maar beter invullen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van EnergieDirect

3 jaren geleden - Beste klant, Naar aanleiding van je bericht op www.klacht.nl kan ik je het volgende berichten. Op 21-01-2014 heeft mijn collega je verzoek doorgestuurd naar de juiste afdeling. De juiste afdeling is op de hoogte van je correctieverzoek. Zodra je verzoek in behandeling is genomen zal energiedirect.nl je hierover berichten. Mijn excuses voor de vervelende situatie. We houden je op de hoogte. Groetjes Shifayz.

EnergieDirect

Heeft op 19 september 2014 om 10:16 geantwoord

Beste wim1963,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd over de eindnota en deze openstaande klacht afgesloten.

Renske

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wim1963