Klacht: IXL Hosting BV doet achterbaks zaken.

op 24 oktober 2012 over IXL Hosting BV in de categorie Websites - Building en Hosting

IXL Hosting BV doet achterbaks zaken; hosting en en domeinnaamcontracten worden stilzwijgend verlengd en na opzegging vind er geen restitutie plaats.

Na een heel jaar niets te hebben gedaan met zowel hosting als domeinnaam, wordt er door deze proviider IXL hosting BV, een stilzwijgende verlenging gedaan voor weer een jaar, waarbij na directe opzegging, geen restitutie plaatsvindt. Weggegooid geld, somma €300.

Eerlijke bedrijven, zoals ik bij andere providers de ervaring heb, melden keurig voor het einde van de looptijd dat het contract op zijn einde loopt. en geeft je de keuze wel of niet behouden. Verplicht of niet, maar in ieder geval uit fatsoen.

Ondanks hun profilering:
Ik citeer:
”iXL hosting is een innovatief en dynamisch bedrijf. Wij richten ons volledig op persoonlijke dienstverlening op een zo hoog mogelijk niveau.”
bron: https://hallo.kvk.nl/hallo/members/ixlhosting/default.aspx
Staat een kwestie van fatsoen, of het nu wel of niet verplicht is, bij IXL hosting BV niet in het woordenboek.

Eigenaar *  zou zich niet meer op de salesafdeling moeten bezighouden, maar eerst een cursus langdurige klantbinding.volgen…….en dan nogmaals de salesafdeling proberen…..

Zoals door mij voorgesteld, de factuur naar rato te voldoen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bar.