Klacht: Slecht functionerende iMac en slechte service

op 27 april 2017 over iUsed in de categorie Computerwinkels

Voor het eerst op iused.nl een iMac gekocht, welke volgens de site 100% technisch in orde zou zijn. De iMac zag er super uit, maar helaas is hij verre van technisch in orde. Zo zijn er meerdere vervelende mankementen:

– enorm traag, zelfs een kleine wijziging in systeemvoorkeuren of het opstarten duurt minutenlang
– hij maakt een zorgwekkend knetterend geluid aan de binnenkant, wat lijkt alsof er iets te heet is oid
– ook zoemt de computer zo hard en op heel hoge piepende toon, dat het zeer onprettig werken zou zijn, als de computer al zou werken

Nu moet ik zelf met de computer aan de wandel in een mega grote doos om hem bij een PostNL punt in te leveren, wat zo ongeveer onmogelijk is zonder steekkar.

Ik ben dus een 460,- eu kwijt voor een niet werkende iMac en nu verwachten ze dat ik de iMac in mega doos nog terugstuur. Hoe dan? Daarna willen ze het geld terugstorten op mijn rekeningnummer, want terug op mijn PayPal, was zgn onmogelijk

Als ze het geld direct terugstorten (op IBAN of PayPal), zodat ik een werkende computer kan kopen en ze de computer zsm komen ophalen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door iUsed in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat iUsed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

iUsed

Heeft op 30 januari 2019 om 12:32 geantwoord

U hebt keurig en geheel volgens afspraak het geld teruggekregen nadat wij het apparaat retour hebben gekregen. Deze heeft u kosteloos naar ons opgestuurd. Uw aankoopbedrag is teruggestort naar uw IBAN, omdat het via Paypal niet mogelijk is of alleen maar lastiger maakt voor u. Nogmaals dank voor uw medewerking. Dit is opgelost op 04-05-2017.

Heeft op 14 maart 2019 om 15:23 geantwoord

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie hebben geboden. Product mankeerde!

Bericht van iUsed

8 maanden geleden - Goedemiddag Elise,U hebt het volgende geplaatst bij Gewenste oplossing:Gewenste Oplossing Als ze het geld direct terugstorten (op IBAN of PayPal), zodat ik een werkende computer kan kopen etc. etc.Wij hebben voldaan aan deze oplossing.De computer was technisch niet in orde, waarvoor natuurlijk nogmaals excuses, maar wij vinden het bijzonder vreemd dat u niet tevreden bent met de oplossing, terwijl u deze ZELF hebt aangedragen.

Alle klachten die gemeld zijn door eam222