Klacht: Servicecontract wordt niet nageleefd

c544e op 03 juli 2018 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons copiertoestel met full service onderhoudscontract bij Itek sinds begin dit jaar, staat reeds 1 maand zonder toner. Nochtans Meerdere telefonische oproepen leveren enkel een sorry op maar geen toner.

Gewenste Oplossing:

Itek moet zijn contract nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Bericht van ITEK

6 jaren geleden - Beste, Wij vermoeden dat u het verkeerde bedrijf aanspreekt met uw klacht. Wij verkopen enkel fietsen,tuinmateriaal,fitness artikelen,... maar geen printers. Wij wensen u toch veel succes met uw product. Met vriendelijke groeten Nicky

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 12 juli 2018 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Danneels NV

Wij vermoeden dat u het verkeerde bedrijf aanspreekt met uw klacht.
Wij verkopen enkel fietsen,tuinmateriaal,fitness artikelen,... maar geen printers. Wij betreuren dan ook dat deze klacht op ons adres binnenkomt en wij hier verder niets aan kunnen veranderen. Wij wensen u toch nog succes verder met uw zoektocht naar het juiste bedrijf en uw probleem zo spoedig mogelijk kan opgelost worden

Met vriendelijke groeten
Itek

Alle klachten die gemeld zijn door