Klacht: Geen service bij ontbreken onderdeel – levering blijft uit

marianne oudijk op 16 augustus 2021 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Half juli heb ik een hangstoel voor in de tuin besteld, verjaardagscadeau voor mijn moeder. Deze werd netjes afgeleverd. Bij het openmaken ontbrak er een onderdeel, dat kan gebeuren. Ik ben gaan bellen, het verzoek was stuur een mail dan kan het nagezonden. Het leek dat het probleem zich snel zou oplossen maar niets was minder waar.
3 augustus ben ik maar weer gaan mailen om te vragen waar het ontbrekende stuk blijft, zonder dit stuk kan de stoel niet gebruikt worden. Excuses on het ongemak, de opdracht ligt bij het magazijn. Het wordt echt nagezonden. 6 augustus ben ik maar gaan bellen, tot 2 keer aan toe na lang in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Is niet handig als je al een boze klant hebt. 9 augustus opnieuw gebeld, uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon. Deze meneer is duidelijk niet geschikt voor zijn functie, mijn boosheid had het kookpunt inmiddels als wel bereikt. Nul empathie, ik moest maar geduld hebben. Hij kon zien dat de opdracht bij het magazijn lag en er enkele dagen overheen gaan voordat het artikel bezorgd zou worden. Mijn geduld was al op. Mijn volgende vraag was waar kan ik een klacht indienen, hij kon wel iets doorgeven aan iemand.. Dit helpt echt niet. Het medeleven was ver te zoeken. Maar ja je trekt aan het kortste eind.
Vandaag 16 augustus en je raadt het al; het ontbrekende onderdeel is nog steeds niet binnen. Inmiddels ben ik witheet, wat een service. De zomer is bijna voorbij en de stoel staat mooi te zijn in de tuin maar is nog ongebruikt.
Ik vraag mij af hoe Itek het lef kan hebben om torenhoge bezorgkosten te rekenen terwijl je niet eens een artikel fatsoenlijk kan bezorgen.
Dit was de eerste keer dat ik iets besteld heb bij deze organisatie maar ook tevens de laatste keer. Mensen kijk uit, Itek kan dan wel iets onder de prijs zitten maar dit kost een hoop tijd en energie en geen plezier kunnen hebben van je aankoop. De volgende keer betaal ik graag wat meer. NOOIT meer ga ik met deze organisatie in zee. En als ik u was zou ik dat ook nooit doen.

Groet Nicole

Dat het ontbrekende stuk VANDAAG wordt geleverd, al is het met een spoeddienst. Daarnaast wil ik mijn bezorgkosten terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne oudijk