Mijn Klacht:
Beste
Ik heb een aankoop gedaan bij itek
Ik heb een elektrische popal fiets gekocht bij itek hasselt .
De fiets is aangekocht op 30 okt 2024 op 08 jan 2025 heb ik de fiets kunnen terug binnen doen bij itek de fiets rijd maar 1/3 van de kilometers die hij zou moeten doen . ik heb tot op heden de fiets al voor de 4 de keer binnen gebracht bij itek . ze hebben eerste keer de batterij vervangen ,2 de keer zeiden ze de fiets te hebben nagekeken en werkte nog niet ,3 de keer een tweede nieuwe batterij gekregen ,4 de keer hebben ze het hart van de fiets vervangen het tussenstuk van waar de batterij is op aangesloten ik heb weken gewacht terwijl zij de nieuwe stukken zouden hebben besteld . de fiets is na vier weken klaar ik ga mijn fiets ophalen bij itek en deze keer rijd de fiets weer niet zoals het hoort de fiets valt stil en happert . ik kan met de elektrische fiets popal nog steeds maar steeds 1/3 van de kilometers rijden en de fiets niet meer vooruit rijd en nog steeds na zoveel keren herstellingen aan de fiets gebeurd door itek hasselt binnenkort verloopt de garantie en zit ik nog met een kapotte gekochte fiets
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een elektrische fiets willen die rijd en niet happert en voldoende kilometers haalt zoals het hoort en waar ik mee kan rijden want ik heb de fiets nu bij itek terug binnen gebracht en nog steeds na weken is er geen oplossing i v m mijn electrische fiets popal ik ben nu mobiel heel ontgrieft en heb dit vervoersmiddel nodig om mij te verplaatsen en ik verwachte geen kapotte fiets nadat deze herstelt was bij itek en zij geen oplossing weten
