Klacht: Is een negatieve recensie GEEN recensie

op 14 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen zomer een appartement gehuurd via Booking.com.
Het appartement voldeed absoluut niet aan beschreven documentatie.
Sterker nog het was er smerig en gevaarlijk voor kinderen ( stopcontacten van muur).
Nu heb ik dit meerdere keren aan Booking.com gemeld maar er komt geen reactie.
Het is niet mijn bedoeling klanten van dit appartement weg te houden maar toekomstige huurders moeten wel een eerlijk beeld verkrijgen van verhuurlocatie.
Heb een recensie via Booking.com gemaakt met 10 foto’s (max) maar er komt geen reactie meer, waarschijnlijk wel wanneer er een positieve recensie zou zijn beschreven.
Heb tevens een e-mail aan Booking.com gezonden waarin ik een eventuele aangifte bij politie heb vermeld.

Eventuele foto’s zijn beschikbaar

Een eerlijke recensie plaatsen (eventueel na overleg met recensent)
Een ieder moet een eerlijk beeld verkrijgen over huidige stand van verhuurlocatie.
Deze lokatie is smerig en gevaarlijk voor kinderen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht HoveA

1 jaar geleden - Booking.com heeft recensie op website geplaatst en dat is uiteindelijk het doel geweest, zodat een ieder voor zich zelf kan bepalen wel of geen boeking te plaatsen bij deze locatie via Booking.com Klacht bij deze ingetrokken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HoveA