Klacht: is dit werkelijk hoe jullie met klanten omgaan booking.com ?

op 10 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste AilenevandenBroek,

Je hebt onlangs een klacht gemeld over booking.com. Helaas neemt booking.com jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat booking.com weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop booking.com met jouw klacht omgaat! ????

Zojuist zijn we weer veilig terug van een ( buiten deze ervaring om ) geweldige vakantie Ierland.

Vooraf via jullie site, waar mijn familie en ik normaliter heel erg tevreden over zijn. hebben we geboekt bij het volgende adres :

Glebe Farmhouse
off Tralee Road, Killarney, , Ierland

2 nachten, niet ver van het centrum. en bij aankomst werd ons het volgende beloofd: in citeer :

”Het Glebe Farmhouse ligt op slechts 10 minuten rijden van de luchthaven Kerry en biedt zelfgebakken scones bij aankomst en gratis privéparkeergelegenheid.”

Wij keken er erg naar uit.
Kosten :

Uw reservering 2 nachten, 2 kamers
Inchecken donderdag 1 september 2016 (17:00 – 21:00)
Uitchecken zaterdag 3 september 2016 (tot 11:00)
2 kamers € 234,86
9% BTW is inbegrepen. € 21,14
Totaalprijs € 256

– Besteprijsgarantie

Bij aankomst duurde het minstens 10 min. voor er open gedaan werd. dus we werden al iets onzeker. De deur ging uiteindelijk open en een vrouw zonder tanden, zeer moeilijk te verstaan stond ons te woord. Geen Hallo, en hetzelfde moment kreeg ik ( die voorop liep ) een wit papier in de handen letterlijk gedrukt, waar ik dan maar op moest zetten wat we wilden voor het ontbijt. al pratend liep ze door naar boven en wenkte ons alleen maar mee.

Wat ons direct ( en vooral mij en mijn tante die beide bronchitis hebben ) opviel was de hoge vochtigheid, muffe stank en uiteindelijk ook de schimmel die in iedere hoek van de ramen te vinden was.

Alsnog de kamers goed bekeken, en overwogen om voor mijzelf en mijn tante alsnog iets anders te zoeken, zodat de rest hier wel kon blijven slapen. Dus hier hebben kort met zijn 5en over gesproken.

Erg veel tijd kregen we niet, want met een nogal onvriendelijke, botte manier kregen we het volgende te horen : Well this is youre room, full in the breakfast now so i can go down.

Het lijkt me niet dat dit de manier van omgang is met je klanten. Tijd om überhaupt te annuleren kregen we niet, want met dat ik vroeg wat de mogelijkheden waren om eventueel op internet te kijken voor een omgeving dat gezonder is voor mijn tante en mijzelf wees ze ons de deur. ” If you don’t sleep here, you don’t get internet. En ze liep naar beneden?

Zo verbaasd als dat we waren, en zo snel als dat we konden zijn we naar een hotel gereden, hebben hier vervolgens onze overnachting geboekt, omdat het al laat was, en via internet heb ik alsnog mijn boeking geannuleerd.

Waar ik echter erg van geschrokken ben is dat we met de familie alsnog een bedrag van €128 moesten betalen.
En de echte reden van onze annuleren niet eens in konden vullen. We konden echter alleen akkoord gaan met de annulering en kosten zodat het in ieder geval vroeg genoeg was om ook nog eens niet voor de volgende nacht te hoeven betalen.

Gewenste Oplossing
Wij als familie zijn zoals hierboven beschreven staat normaliter erg tevreden, en iets als dit heeft ons allen erg onzeker gemaakt over het nog boeken met booking.com.
Want je weet uiteindelijk nooit waar je terecht komt?
deze B&B zie foto's van andere bezoekers. lijkt mij geen goede toevoeging, en zeker geen goede reclame voor boeking.com

Wij hopen dat booking.com maatregelen neemt tegen deze B&B. En ons als familie alsnog tegemoet kan komen.

met vriendelijke groeten, Ailene van den broek,
Inge van den Broek
Dorus van den Broek
Toos Spillner
Klaas Spillner

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AilenevandenBroek