Klacht: is de klacht afgerond of ???maar onduidelijk is het hoe??

buijschdenopjack op 16 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

dit is het antwoord van ups
De oplossing van UPS:

Beste Jack, We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht. Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder. Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe. Kind regards / Vriendelijke groeten, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

ik begrijp het bovenstaande bericht niet is het nu opgelost of niet ??

het gaat om de factuur :
de herinnering die ik betaald heb faktuurnr 20200078402 klnr 8nl032gw93. 40,30 euro

de late betalingstoeslag het zelfde klantnr en factuurnr 20214058532.
3.22 euro groeten jack

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Jack, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Naar aanleiding van uw eerdere contact wil ik u adviseren contact op te nemen met de financiele afdeling. U kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of bellen naar de klanten service op 020 5040 500 en kiezen voor optie nummer vijf ze zijn open van 9:00 tot 12:00 uur maandag tot vrijdag. Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 februari 2021 om 15:11 geantwoord

Beste Jack,

Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

buijschdenopjack

Heeft op 16 februari 2021 om 18:57 geantwoord

k begrijp het bovenstaande bericht niet is het nu opgelost of niet ??

het gaat om de factuur :

de late betalingstoeslag het zelfde klantnr en factuurnr 20214058532.
3.22 euro groeten jack

Alle klachten die gemeld zijn door buijschdenopjack