Klacht: Irritante pop-up ‘IMS Service is gestopt’

op 25 september 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een software-update van mijn Samsung Galaxy A3 2016, krijg ik elke 3 seconden een irritante pop-up met ‘IMS Service is gestopt’. Diverse fora en heel Twitter loopt vol met deze klacht. Alle tips gelezen en geprobeerd, maar niets helpt. Zelf ook op Twitter gereageerd naar Samsung, maar ze reageren niet eens. De telefoon is amper bruikbaar zo; je kunt niets typen (ik type dit noodgedwongen”vanaf een andere telefoon). Samsung heeft dit probleem veroorzaakt, dus moet het ook z.s.m. oplossen!!

Gewenste Oplossing:

Als die irritante pop-up verdwijnt en ik mijn telefoon weer kan gebruiken. Zonder harde reset!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petrapetra