Klacht: prduct betaald, niks ontvangen en nauwelijks communicatie mogelijk

op 15 maart 2020 over IRISSHOT in de categorie Algemeen, Fotoservice

Het leek zo leuk, een foto van je iris en dan smaen. Een uniek stukje kunst aan de muur zogezegd. Wel heel erg duur maar een digitale print ( dus niet afgedrukt op hout, glas, canvas oid maar gewoon een jpeg en tif bestand) koste 79.45 ( stel explosion )

Leuke foto’s op internet gezien, ook van de van de winkel, zou 10 minuten duren en dan klaar. Wij betaald ( dat moet nl eerst ) en daarna gelijk een link ontvangen om een afspraak te kunnen maken om de foto te maken.

Dat ging allemaal goed. Afspraak ingepland en op zaterdag 40km naar Rotterdam gereden om de foto’s van ons beide te laten maken.
Dit vond plaats in een textielbedrukkerij Dido in Rotterdam.

Zou max. 10 minuutjes duren. Nou, wij zijn ruim een uur binnen geweest, moest over en nog een keer en voor de spiegel staan hoe je je oog open moet houden (?)

Afijn, eindelijk was de meneer( die wel beleefd en vriendelijk was ) tevreden. We zouden vanzelf een email ontvangen met informatie. Ok, prima.

Na 2 weken niks horen een email gestuurd of ze wisten wanneer we de foto konden verwachten. ( digitale print zou 2-3 dagen duren stond op de website )

Hier heb ik 2x een herinnering op gestuurd tot ik een Duitse email terug ontving. Nu kan ik Duits, maar waarom Duits?

Blijkt een Duitse firma te zijn die alleen Duits spreekt en pas na 3x herinneren antwoord geeft.

Wisten ons na en week te vertellen dat de foto’s mislukt waren, ze waren niet scherp genoeg, dus ja, ze moesten maar even opnieuw gemaakt worden.

Na onze ervaring in een oude rommelige winkel die naar wierrook ruikt en waar in de hoek een gammele installatie staat die telkens rechtgetrokken moet worden omdat het van de standaard afvalt hebben we er niet veel vertrouwen in dat het een tweede keer wel goedkomt.

Daarbij is het is voor ons 80km rijden in totaal, parkeerkosten parkeren centrum en daarbij opgeteld de hele setting van oude vieze winkel, onkundige fotograaf en zeer slechte communicatie ( ook geen telefoonnummer oid ) maakte dat we ons geld hebben teruggevraagd.

Enige wat ik, na 3 dagen, terug krijg is een Duitse email met een link zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken.

Verder radio stilte en een telefoonnummer hebben ze niet, dus met je rug tegen de muur.

www.irisshot.nl is de website die er gelikt en modern uitziet…dat is een val. Ik heb op FB gereageerd en zag meer mensen met klachten maar ze verwijderen telkens je berichtje of het hele artikel. Dit zaakje stinkt.

wanneer ik mijn geld terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IRISSHOT nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DL Manzaneque