Klacht: IPHONE XS MAX GOLD 64 GB BESTELD 4 STUKS! WAARVAN 2 NOG NIET GELEVERD WORDT!

op 14 januari 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goededag,

14-12-2018 heb ik 3 toestellen besteld met abonnement bij Vodafone winkel in Bergen op Zoom. De toestellen zijn 3x IPHONE XS MAX GOLD 64 GB.

Er is gecommuniceerd dat de toestellen volgende week binnen zouden komen (21-12-2018). Zonder wat gehoor ben ik naar de Vodafone winkel binnen gestapt in de Zuivelstaat te Bergen op Zoom. Kreeg te horen dat er 1 toestel was binnengekomen en dat de overige nog niet binnen waren. Op een korte termijn ivm feestdagen zou ik die binnen krijgen. Dit is niet klantvriendelijk !!! omdat ik zelf niet gebeld bent zodra die toestel binnen was. Dat was wel afgesproken !!! Ik moest zelf het initiatief nemen en ik moest zelf achter mijn eigen zaken aan gaan terwijl Vodafone heel makkelijk en bij de hand doet.

Vervolgens heb ik 1 toestel mee kunnen nemen. Helaas met teleurstelling uit de winkel weggegaan. Hopen op de overige 2 toestellen!

Op 24-12-2018 heb ik nog een bestelling geplaatst met dezelfde toestel met dezelfde abonnement — IPHONE XS MAX GOLD 64 GB. Die kreeg ik vervolgens 28-12-2018 wel binnen.

Heel raar mijn eerder bestelde toestellen worden niet geleverd maar die later besteld is komt wel binnen !!!!

MIJN TOESTEL IS KAPOT EN IK ZIT AL 30 DAGEN TE WACHTEN! WAT WORDT HIER MEER GEDAAN HELEMAAL NIETS!!!!! TRIEST VOOR WORDEN EN DE KLANTENSERVICE IS ERG SLECHT !!!

ELKE KEER WANNEER IK INBEL WORDT IK VAN DE ENE MUUR NAAR DE ANDERE MUUR GEZET. IK WORDT VERKEERD DOORVERBONDEN DOOR JULLIE MEDEWERKERS DIE ZIJN NIET ALERT! HEEL MAKKELIJK EN SIMPEL KLANTEN DOORSCHUIVEN EN NIET OPLOSSINGSGERICHT!

EEN ZAKELIJKE KLANT MET 4 DURE TOESTELLEN EN ABONNEMENTEN IS VOOR JULLIE DUS NIET WAARDEVOL!!!

Waar ik mij aan erger is dat er gecommuniceerd wordt dat de levertijd heel kort zal zijn en er worden beloftes gemaakt om alsnog het abonnement op 14-12-2018 af te sluiten. Ik kon die zelfde dag ook bij de Ritel-shop in Bergen op Zoom terecht om het abonnement te nemen en de toestellen waren op voorraad maar alsnog gekozen voor de Vodafone winkel en mede dankzij het vertrouwen die zij mij gaven.

Nu zijn wij precies 30 dagen verder (14-01-2019) en ik hoor nog steeds niks vanuit de Vodafone winkel.

Regelmatig bel ik via de klantenservice helaas de winkel kan ik niet bereiken en ben niet elke dag in de gelegenheid om naar de Vodafone winkel toe te gaan.

EEN VOORBEELD:

Vodafone afdeling statusorder gesproken op 09-01-2019 met Mevr. Ruya die weet dat ik een zakelijke klant ben en weer doorverbindt naar afdeling particulieren die helemaal niet weet waarom zij mij doorverbindt.

JE KAN NIET ZO MAKKELIJK OM GAAN MET PROBLEMEN VAN KLANTEN EN OPSCHUIVEN OP ANDERE !!! EN VERKEERD DOORVERBINDEN

Als laats heb ik op 10-01-2019 contact gehad met de afdeling statusorder gesproken met Desiree die mij heeft aangegeven dat er case is aangemaakt !!!!!! Hopelijk wordt het dit keer wel opgepakt! en er mee wat gedaan.

IK WIL VOOR ALLES WAT VODAFONE MET MIJ IS OMGEGAAN EN NOG STEEDS DE TOESTELLEN NIET BINNEN HEBT EEN COMPENSATIE!!!!! IK BEN HIER NIET VAN GEDIEND!!!!

EN DIT ZAL VIA SOCIAL MEDIA OOK VERDER GAAN!!!

VODAFONE MOET DIT OPPAKKEN EN VOORAL ZAKELIJKE KLANTEN BETER BEHANDELEN!

IK ZEER KORTE TERMIJN VERWACHT IK VAN JULLIE EEN BERICHT EN EEN VOORSTEL!

ER MOET EEN COMPENSATIE GEGEVEN WORDEN
EN DE TOESTEL IPHONE XS MAX GOLD 64 GB -- OMGERUILD WORDEN VOOR EEN : IPHONE XS MAX GOLD 256 GB VANUIT JULLIE KANT!!

IK BEN HIER NIET VAN GEDIEND!!!!!

VANUIT JULLIE KANT WACHT IK Z.S.M. EEN REACTIE!!

OMRUILEN VAN TOESTEL EN EEN CREDITERING !!!!!!!

JULLIE KUNNEN HIER NIET ZOMAAR ONDERUIT KOMEN DOOR MIJ 30 DAGEN IN DE STEEK TE LATEN EN DE ABONNEMENT WEL DOOR TE ZETTEN EN VERVOLGENS GEEN LEVERING DOET VAN JULLIE BELOFTES! ERG SLECHT EN TRIEST VAN JULLIE!

VERVOLGENS ZIE IK NERGENS MIJN FACTUURKORTINGEN TERUG EN DE DATA VERDUBBELING DIE IS NIET TOEGEVOEGD!!!!!!

WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG ????????????????????????

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door UCV