Klacht: Iphone wordt niet geleverd door Vodafone

op 12 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb begin maart 2012 een nieuwe iphone en abonement besteld en betaald maar heb tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Na 4 maanden en ongeveer 10 x te hebben gebeld naar de klantenservice die steeds maar blijven zeggen, dat ze het meteen gaan oplossen en dat alles goed komt. Ook in de winkel geweest met dezelfde klacht en ook die kregen het antwoord we bellen u echt waar deze week terug hoe het zit. Dat moet nog gebeuren en het is al 10 juli 2012. In het scherm staat dit alles vermeld en ook al een nummer van de bestelling maar de firma die de gsm moet leveren is door vodafone niet bereiken?.???

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk mijn bestelde en betaalde telefoon ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht JosVerheijden

5 jaren geleden - Inmiddels is deze klacht al enkele weken ´in behandeling´ door Vodafone, maar ik heb nog niets van hen gehoord. Ik denk dat Vodafone niet geïnteresseerd is in individuele klanten (tenminste zo voelt het bij mij), maar dat ze alleen in grote getallen en prachtige reclamespots denken. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat ze niet in staat zijn om gewoon een telefoontje uit te leveren. Ze moeten zich schamen.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste JosVerheijden, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Je geeft aan dat je al geruime tijd aan het wachten bent op je nieuwe toestel. Ik vind het heel vervelend dat je zolang op je nieuwe toestel hebt moeten wachten. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie over je klacht. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 10 september 2012 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant een e-mail gestuurd met meer informatie over zijn klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JosVerheijden