Klacht: iPhone loopt snel leeg, blijkt tevens verbogen in garantie moet ik 419 euro betalen!

op 18 augustus 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ongeveer 3-4 weken geleden begonnen de klachten met mijn iPhone 7 plus waarbij de telefoon sneller leeg liep dan dat deze oplaadde wat natuurlijk niet hoort bij een telefoon die nog geen 9 maanden oud is.

Na contact met vodafone besloten om de telefoon op te laten sturen voor reparatie dit deed ik rond 05/08/3027. Vandaag 18/08/2017 kreeg ik een mail van het reparatiecentrum van vodafone waarbij mij werd verteld dat de iphone verbogen is en omgeruild moest gaan worden voor een nieuw toestel wat een rekening opleverd van meer dan 400 euro. Ook moest ik 37 euro onderzoekskosten betalen.

Nu mag je verwachten dat een gebruiksvoorwerp zoals een iPhone die ruim 1000 euro nieuw kost degelijk ontworpen zou moeten zijn en het dagelijkse gebruik aan zou moeten kunnen, kan het object dit niet dan zou dit niet bij de consument verhaalt mogen worden in mijn optiek!!

Ik ben tevreden als Vodafone de iPhone 7 kosteloos vervangt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenzuijdendorp