Klacht: iPhone laat op zich wachten

op 28 juli 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb op 14 juli ’16 mijn iPhone 5s weggebracht met schade aan het beeldscherm.
In de winkel vertelde ze dat het beeldscherm vervangen moest worden en dat dit ongeveer 10 dagen zou duren..
Echter heb ik nooit van e-repair gehoord en ging naar 5 dagen terug naar de winkel (in de hoop dat mijn mobiel al terug was).
Daar vertelde de medewerker mij dat KPN geen reparaties meer uitvoeren maar dat het opgestuurd moest worden, prima’
Ik kreeg een iPhone 4 als leen toestel mee waar je precies niks mee kan als je via je mail en andere apps werk, het toestel liep continu vast.
KPN vertelde mij dat ik met een code mijn toestel in de gaten kan houden via e-repair, helemaal mooi! Maar wat ik al dacht totaal geen vooruitgang.. Vanaf de 18e is de onderhoud gestart, op de 26e kwam ineens dat de diagnose al gesteld was op de 18e?? Nu is het de 28e en zijn we 2 weken verder zonder nieuws en zonder telefoon.

Apple IPHONE 5S 16GB GREY SPACE
Orderverloop
18-07-2016 14:23 Diagnose gesteld
18-07-2016 14:23 start onderhoud
18-07-2016 11:12 ontvangen in servicecentrum
15-07-2016 06:25 versturen naar servicecentrum
14-07-2016 15:00 order registratie

Dat ik bericht krijg over de gang van zaken.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alicia94