Klacht: Iphone 6s retour gestuurd binnen termijn dagen van 2 weken

op 28 februari 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Iphone 6s retourgestuurd via post nl aangetekend en op 13 februari netjes ontvangen door vodafone en ook onder tekend op 13 februari om 14.02 uur,kan ik allemaal na zien via track en trace nummer van post nl.
Ik wil graag een groter model de iphone 6s plus vandaar deze retour zending,wat schets mij verbazing??? Retour zending is vermist???? Nu heeft vodafone op 23 februari een case aangemaakt dat dit pakket vermist en ik dus niet kan verlengen zolang dit pakketje vermist is!! Ten eerste is dat niet mijn probleem? En ten tweede betaal ik abonnements geld voor iets wat ik niet heb??? En dit kan nig zo,n 2 weken duren voordat ik iets hoor over deze vermissing???

Wil graag dat dit vandaag wordt opgelost zodat ik kan verlengen met een iphone 6s plus,
Maar ben bang dat dit nog lang gaat duren rn zodra dit wordt opgelost dan stap ik helaas over naar een andere provider

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djeanah