Klacht: inzake reis over de donau met een vertraging van ruim 8 uur,met de negatieve gevolgen!

op 20 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

door de technische storing van de boot MS Carissima van meer dan 8 uur,werd Aschach en Devin niet aangedaan,en de verwachtingen,daar uit het reisprogramma.Om vervolgens met 5 uur vertraging later aan te komen in Bratislava.De geplande excursie met het treintje,werd bus.De stadswandeling met een sneltrein-vaart,met weinig informatie.Dit allemaal om tijdwinst te halen. Bratislava in vogelvlucht,erg onaangenaam,en niet volgens het programma/excursie pakket! Dit hebben wij direct gemeld bij Cruise Director Wilma Winkelhorst. Zij sprak van “‘OVERMACHT”.DIT LAATSTE IS ONJUIST,NIET WAAR! want vrijdag 14 juli was de eigenaar van het schip MS Carissima aanwezig en vertelde ons in woorden van gelijke strekking het volgende:”Het lag in de bedoeling,aangezien de technische storing die er de week daarvoor was,de cruise en de reis van 8 juli in zijn geheel te annuleren.Later is in samenspraak met het gehele team van de MS Carissima is toch besloten de reis door te laten gaan met dit gevolg! Niet onverwacht dus,en geen overmacht.Voor aanvang van onze reis op 8 juli is de technische storing gemeld in Nederland ( Papendrecht } en zijn vervolgens twee monteurs met de auto en onderdelen gearriveerd in de plaats Engelhartszell rondom het middaguur maandag 10 juli.De monteurs hadden de opdracht gekregen op zondag 9 juli,wat persoonlijk door hen aan ons is verteld!

Samenvattend:Het beroepen op overmacht is onjuist niet waar! Wij willen een excuus voor de tekortkomingen van de geboekte reis,en de verwachtingen van het reisprogramma waar niet aan is voldaan. En wij eisen een compensatie van minimaal € 100 per persoon.Dit kunnen wij dan accepteren,en hoeven geen verdere stappen te ondernemen,richting klachtencommissie reizen of tv programma MAX. De reis was geboekt bij kras-reizen,onderdeel van tui.Daar hebben wij de klacht als boven beschreven gemeld.!

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nellie jacobs