Klacht: Introducee meenemen

op 28 april 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik wou laatst gaan sporten bij basic fit en wou graag iemand meenemen. Op de site heb ik vernomen dat je een introducee mag mee nemen, dat heb ik dus gedaan en ben best wel ver gaan reizen om naar een basic te gaan die in de buurt is voor mij en m’n vriendin. Eenmaal aangekomen krijgen we te horen dat je je 2 dagen van te voren moest opgeven als je even een dagje wilt sporten. Nu vind ik het zwaar vervelend dat er niets op de site vermeldt staat en hoe je je 48 uur van tevoren kan inschrijven om een dagje mee te sporten.

Ik vind dat er op de site duidelijk beschreven moet worden dat je 48 uur van te voren moet inschrijven om een dag te sporten en ik vind ook dat er vermeldt moet staan hoe je je dan moet inschrijven ervoor. Ik vind niet dat je helemaal naar een basic fit moet gaan om je in te schrijven voor een dagje sporten vooral omdat het niet altijd in de buurt kan zijn. Mijn voorstel is dat er een inschrijf formulier online komt of dat je een mail kan sturen naar de club waar je een dagje mee wilt sporten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 april 2016 om 07:33 geantwoord

Beste Kristina,

Bedankt voor je bericht.

Ik vind het vreemd om te horen dat er is aangegeven dat je 2 dagen van te voren moet aangeven als je een keer wilt komen sporten.

Je kan op elke club, op elk gewenste tijdstip een dagpas kopen. De kosten hiervan zijn €6,99. Dit is ingevoerd per 1-4-2016. Gratis een dag sporten is niet mogelijk.

Mijn excuses dat jij de verkeerde informatie hebt gekregen en hopelijk heb je toch nog met jouw vriend of vriendin lekker kunnen sporten.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Kristina7