Klacht: intimidatie, discriminerende behandeling, bedreigingen,

Nick 68 op 11 december 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Hallo al enkele maanden heb ik problemen met die op facebook, ik heb een klein bedrijf en ik plaatste (betaalde) een advertentie (een paar maanden geleden), daarna werd ik al snel benaderd via facebook messenger door een landgenoot, meer bepaald Miha Carmen ( onder haar foto stond geschreven dat ze aan de Facebook app werkt en ook dat “Vion” Food Group werkt en ze vroeg mij: “hoe durf je zoiets te publiceren?!” werk voor Nederland is onmenselijk, dat doen mensen niet genoeg betalen voor deze baan?!….waarom heb ik bepaalde vereisten gepubliceerd (voorwaarden waaraan moet worden voldaan voor die baan)….?! !… Mijn persoonlijke klantgegevens in Bussines Suite zijn kort daarna verdwenen en ik heb deze Bussines Suite persoonlijk verwijderd zodat Ik zou geen problemen meer hebben, terwijl ik geen advertenties plaatste, werd er herhaaldelijk geld van mijn kaart afgeschreven totdat ik erin slaagde de creditcard te verwijderen t als betaalmethode vanaf mijn telefoon. Ik heb ongeveer zes maanden geen zaken gedaan met mijn kleine bedrijf, maar vandaag ontving ik opnieuw een bericht van Facebook dat mijn vacature in strijd is met het beleid en de normen van de gemeenschap?!… .. en ik ben opnieuw gewaarschuwd, bedreigd, lastiggevallen, Ik weet niet wat ik anders moet doen in deze situatie? !! .. bedankt

Ik wil dat mijn klacht wordt geverifieerd, dat deze praktijken worden opgegeven en gecontroleerd door degenen die ons op Facebook controleren, omdat de wet van goede wil van toepassing is, wat absoluut onwettig en abnormaal is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick 68