Klacht: onterechte schade door Interrent Santiago Compostela 12-13 maart

op 24 maart 2019 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Goedendag. Mij is onterecht schade aangerekend door Interrent Santiago in Spanje. Ik huur bijna wekelijks een auto in Europa en eigenlijk altijd naar tevredenheid! Ik neem eigenlijk nooit een extra verzekering omdat ik nooit schade heb gereden en ook deze keer niet. Hierbij komt nog eens dat ik de schade bij wegrijden gecheckt heb en staat in de tekst van het check-out formulier….dus men probeert mij op deze vestiging te bedriegen.
Ik beschik over dit check-out formulier en heb deze gestuurd naar de cs@interrent.es maar geen reactie ontvangen. Het bedrag is maar liefst € 600,- en eis dat ik dit zsm terugkrijg. Mijn bedrijf met 255 collega’s huurt in Europa zeer veel auto’s, wij overwegen nu niet meer te huren van Goldcar of Interrent indien ik dit geld niet terugkrijg. Vriendelijke groet, Jelle Moree Contrato 16106267 (SCQ)

Aub bekijk het check-out formulier (vooral de tekst) en u ziet dat de schade reeds aanwezig was!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterRent

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterRent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moreejel