Klacht: Ongevraagd geld verzekeringen huurauto interrent afgeschreven

op 18 oktober 2019 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Heb auto via Expedia gehuurd incl.verzekeringen en nu hebben ze ongevraagd nog eens geld afgeschreven, interrent, heb onderstaande naar Expedia gemaild

Goedemiddag,

Per toeval zien wij dat er een bedrag is afgeschreven voor het huren van de auto, dit bedrag hadden wij al aan Expedia betaald incl.verzekeringen.
Mijn man en ik hebben bij het afhalen getekend omdat zij vertelde dat ze geld inhouden als de tank niet vol met benzine werd afgeleverd, bij volle tank geld terug.
Ze hebben ons geen verzekeringen proberen aan te bieden, niets daarvan.
We hadden zelf immers via Expedia alles al geboekt.
Wij willen ons geld dan ook terug hebben, er is onterecht geld afgeschreven van ons rekening, voelen ons heel heel erg afgezet, bedonderd.
Hier hebben niet ongevraagd en niet aangeboden ,is misleidend, onder mom benzine…..dus snel geld terugboeken, we maken hier werk van.
Heb bijlagen van ons huurcontract…..

Ik verwacht dat u dit gedoe in orde brengt en zorgt dat wij ons geld retour krijgen, malafide praktijken zijn dit!!!

vr.gr.Jessica Bakker

Ik ben tevreden als ze ons ons geld teruggeven, ze hebben ongevraagd geld afgeschreven

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterRent

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterRent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeska72