Klacht: NOOIT MEER InterRent

op 28 oktober 2018 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Een van de meest gevaarlijke filialen voor de klant blijkt Malaga airport te zijn. Bij hen staat afzetterij, bedrog en mensen aansmeren hoog in het vaandel. Dus iedereen opgelet. Het was mijn tweede ervaring met InterRent. Eerste keer dat in bij InterRent huurde was in een andere land en had ik direct te maken met Europecar. Dat ging goed. Maar deze keer moest ik langer dan andere half uur wachten tot ik aan de beurt was. Aan de balie zag ik ontevreden mensen die het niet eens waren met wat ze aangeboden hadden gekregen m.b.t. de verzekering. Zij probeerden mij, met succes, ertoe te halen om een auto in hogere klasse te huren dan waar ik voor had betaald door mij onzeker te maken over de gehuurde auto dat het niet geschikt was voor buiten de stad en snelwegen! Maar had had ik maar dan een goede auto gekregen. De auto, een Polo, bleek mechanische problemen te hebben. De transmissie systeem deed het niet goed waardoor ik een paar keer in gevaarlijke situaties terecht kwam. Ik kon de auto niet terug brengen omdat zij in die regio geen filiaal hadden. Meteen na het terugbrengen van de auto het probleem aangegeven en op hun site een klacht ingediend. Nu, na een maand nog steeds niets van InterRent gehoord!

Wanneer ik iets over mijn klacht van InterRent hoor.
Reserveringsnummer: 11024850
Locatie: Malaga airport, Spanje