Klacht: Na vertraging van vlucht Ryanair geen huurauto ivm “no show”.

op 12 september 2019 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Zondag 1-9-2019 vlogen mijn man en ik met Ryanair naar Palma de Mallorca. We boekten ook bij Ryanair een fiat 500 met verzekering. Door stakingen van Franse luchtverkeersleiders vertrokken we 3 uur later dan de planning was vanaf Eindhoven AirPort. Aangekomen in Palma konden wij meteen doorlopen naar de balie van de verhuurmaatschappij, Interrent omdat wij alleen handbagage hadden. Daar hebben we 1,5 uur(!) in de rij gestaan voordat we aan de beurt waren. Wij waren erg teleurgesteld toen we hoorden dat de fiat die we betaald hadden niet meer beschikbaar was ivm een “no show”. Hallo, er kon mondjesmaat gevlogen worden boven Frankrijk, iedereen had daar 1-9 last van! Niks mee te maken, u kan een nieuwe auto huren. We moesten snel beslissen want er waren niet genoeg auto’s beschikbaar voor alle mensen die nog stonden te wachten. We betaalden €300 extra voor een andere auto.

Wij zijn tevrteden als we de kosten voor de fiat 500 incl verzekeringskosten retour betaald krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterRent

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterRent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodimaja