Klacht: Eind afrekening van de huursom.

op 01 september 2019 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste interrent,

Klant nummer:13472123

Ik heb een auto gehuurd bij u op 22-07 tot 04-08.
Ik heb bij de balie €50.95 brandstof kosten volle tank betaald.
Ik heb de auto weer ingeleverd met een volle tank.

Ik zou na 48 uur een e-mail ontvangen met de eind afrekening
tot op hede heb ik geen e-mail ontvangen van u.
Ik heb het bedrag van €50,95 nog niet terug ontvangen.
er is 2 keer een bedrag van €57,95 afgeschreven waarom is dat gebeurd.

Ik ontvang graag u reactie hierover.

Met vriendelijke groeten,
A.Francisco

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een e-mail ontvang met de totale kosten.
en antwoorden op mijn vragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InterRent

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InterRent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adirson