Klacht: Internetverbinding

op 30 augustus 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik het met regelmaat een “G” of “3G” verbinding of zelfs dat hij compleet wegvalt, in plaats van de H+ die er soms is. Ik heb mijn sim kaart al in een andere mobiel geprobeerd en het APN /toegangspunt gecheckt en voor de zekerheid beide mogelijkheden geprobeerd. Ik vind voor de €37,- die ik maandelijks betaal dit onder de maat is. Zoals omschreven zijn jullie bezig met 4G, maar tot die tijd zou de verbinding maar net hieronder moeten zijn, dus H+. Met deze rede heb ik dan ook voor jullie gekozen voor dit geld in plaats van een andere provider.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik constant een H+ verbinding heb, of maandelijks €30,- moet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door krishaast